potykacz reklamowy

Czy potykacz reklamowy to idealne narzędzie dla każdej firmy?

W ofercie sklepu internetowego topexpo.pl znajdują się różnego rodzaju stojaki. Do chętnie wybieranych należą potykacze reklamowe, które pomagają skutecznie przyciągnąć uwagę przechodniów, zamieniając wstępne zainteresowanie w prawdziwe działanie. Czy jednak jest to narzędzie odpowiednie dla każdego? Więcej informacji o tych rozwiązaniach oraz firmach, którym poleca się ich zakup, znajduje się w kolejnych częściach tekstu.

Potykacze reklamowe – czym są i jakie pełnią funkcje

Zatrzymywanie uwagi odbiorców, do których wysyłane są określone komunikaty, to zadanie wymagające nawet od najbardziej doświadczonych coraz większego wysiłku. Jak skutecznie sprawić, aby przechodząca osoba nagle po prostu się zatrzymała i zechciała dowiedzieć się więcej o tym, na co spojrzała? W przestrzeni miejskiej narzędziem pozwalającym na zmianę wstępnego, chwilowego zainteresowania w działanie, staje się potykacz reklamowy, a więc rodzaj stojaka ustawianego najczęściej przy wejściu do lokalu usługowego czy sklepu.

Dostępny jest w wielu odsłonach. Na ulicach miast i miasteczek występują nowoczesne oraz aluminiowe warianty, a także mniej surowe, kojarzące się z sielskością potykacze drewniane wyposażone w tablicę do odręcznego zapisywania informacji. W asortymencie wskazanego na początku tekstu sklepu dostępne są również specjalne modele odpowiednie do użytku na zewnątrz lokalu – wyposażono je w podstawy wypełniane wodą albo piaskiem, gwarantujące większą stabilność i zabezpieczenia chroniące stojaki przed niekorzystnymi warunkami.

Podstawową funkcją, jaką pełni potykacz reklamowy, jest przyciąganie uwagi przechodnia, który w pośpiechu przemierza uliczki. Ale mimo panujących czasów nie każdy zawsze jest w biegu i nie każdy nie ma czasu na czytanie otaczających go informacji. Dla osób, które w tej chwili nigdzie się nie spieszą albo poświęcają swój wolny czas na odnalezienie konkretnego, spełniającego określone potrzeby lokalu, te stojaki stają się cennymi drogowskazami.

Jakie firmy mogą korzystać z potykaczy reklamowych?

Wykorzystywanie na świeżym powietrzu i we wnętrzu budynków potykaczy bywa kojarzone przede wszystkim z lokalami gastronomicznymi. Ale restauracje, kawiarnie, lodziarnie i inne punkty serwujące pyszności to niejedyne punkty, które mogą z nich korzystać. Potykacze są doskonałymi rozwiązaniami także dla salonów fryzjerskich i kosmetycznych, hoteli, sklepów z pamiątkami, informacji turystycznych czy lokalnych atrakcji. Potykacze reklamowe dobrze sprawdzają się zatem zarówno w punktach oferujących określone usługi, jak i produkty. Mają moc przyciągania do nich nowych klientów i przypominania o ofercie obecnym.

Służą nie tylko promocji usług i produktów, ale także budowaniu wizerunku. Poprzez sposób ustawienia potykacza, jego wygląd i co najważniejsze – znajdujące się na nim informacje, ci przedsiębiorcy, którzy z nich korzystają, mogą podkreślać wartości swojego biznesu i cechy tworzących go osób. Mogą budować relacje z odbiorcami, wywołując na twarzach uśmiech czy skłaniając do refleksji. Sposób wykorzystania potykacza można zatem dostosować do specyfiki firmy i osiągać z jego pomocą wyznaczone cele.

Sprawdź także systemy wystawiennicze na topexpo.pl.