reklama na samochodzie

Jak wykonuje się projekt reklamy na samochód?

Mimo dość szybkiego rozwoju różnych technologii, w tym również technik marketingowych, wiele osób nadal wybiera oklejanie samochodu reklamą. Okazuje się, że ta dość tradycyjna forma reklamowania usług nadal sprawdza się wśród odbiorców. Dowiedzmy się, jak wykonuje się projekt reklamy na samochód oraz na co trzeba zwrócić uwagę, zanim się na niego zdecydujemy.

Co jest ważne przy wykonywaniu projektu reklamy na samochód?

Projektami reklam na samochód zajmują się agencje reklamowe, które wykonują również ulotki, bannery oraz strony internetowe. Taka reklama jest bowiem jednym z elementów działań marketingowych, mających na celu zwiększenie rozpoznawalności marki. Przed zdecydowaniem się na taki rodzaj reklamy należy sprawdzić, czy auto służbowe pomieści planowaną reklamę. Konieczne jest wykonanie wizualizacji 3D, która pomoże dopasować elementy okleiny. Dodatkowo konieczne jest posiadanie identyfikacji wizualnej marki, w tym logo firmy. Okleina zastosowana na samochodzie musi być tożsama z elementami, które są już na stronie WWW oraz ulotkach. Dobrze wykonany projekt reklamy na samochód w Warszawie uwzględnia również treść reklamy oraz użyte w niej grafiki. Zadbajmy, by całość była czytelna i nie zasłaniała reflektorów.

Czemu warto zdecydować się na oklejenie auta folią i jak to się robi?

Okazuje się, że oklejanie samochodu folią z reklamą firmy jest nadal bardzo skuteczną formą marketingu. Samochód służbowy często jest w trasie i wielu innych kierowców, nawet mimochodem, może zobaczyć naszą reklamę. Dodatkowo jest to jednorazowy wydatek, dzięki czemu nie będzie trzeba inwestować w niego cały czas.

Na początku wykonywany jest projekt reklamy w formie wizualizacji. Dzięki temu klient może sprawdzić, jak wygląda taka reklama jeszcze przed jej naklejeniem. Po zatwierdzeniu projektu jest ona drukowana na specjalnym rodzaju folii, odpornym na wilgoć oraz zmiany temperatury. Później, po odtłuszczeniu i wyczyszczeniu lakieru, reklama jest dokładnie naklejana na auto. Odpowiednia technika naklejania zapobiega powstawaniu tzw. bąbli powietrza, a każdy element reklamy idealnie się ze sobą łączy.