Lekcje angielskiego z native speakerem – kluczowe zalety

ojczysty język

O konwersacjach z native speakerami wspomina się teraz wiele, a konwersacje realizowane przez osoby, dla których język angielski jest językiem ojczystym, stały się bardzo rozchwytywane. Konwersacje z native speakerem, pod okiem komunikatywnego wykładowcy, mogą dostarczyć uczniom unikalne korzyści. Oto największe korzyści zajęć języka angielskiego z nativem.

Nauka angielskiego z nativem to kontakt z realnym językiem angielskim

Im bardziej naturalny jest język, z którym masz styczność, tym szybciej zrealizujesz swój plan. Zajęcia z nativem to rodzaj nauki, w której odtwarzasz rzeczywistą sytuację konwersacji i możesz w czasie rzeczywistym sprawdzać błędy.

Z nativem motywujesz się do mówienia

Kiedy kurs angielskiego prowadzi polski nauczyciel, pokusa mówienia do niego po polsku jest oczywista. Język angielski z native speakerem jest wyzwaniem i bodźcem, które szybko i skutecznie poprawią Twój angielski. Odpowiedni native orientuje się, jak przekonać Cię do mówienia po angielsku.

Z native speakerem jesteś pewny swoich umiejętności językowych

Ucząc się angielskiego przez lekcje z native speakerem (np. w czasie nauki angielskiego online z native spekarem w TalkBack) ciągle urozmaicasz swój język. Prowadząc rozmowę z nativem ćwiczysz swoje umiejętności w realnej sytuacji rozmowy.

Native speaker poszerza Twoje horyzonty

Zajęcia  o Twoich pasjach i zainteresowaniach mogą być zauważalnie prostszą, w dodatku bardziej interesującą drogą do edukacji językowej. Ponadto nauka języka angielskiego staje się zasadniczo prostsza, gdy poznajesz, że Twój lektor jest nietuzinkowym człowiekiem, z którym masz szereg wspólnych pasji.

Język angielski z native speakerem to lepszy akcent

Dziś niełatwo orzec, ile akcentów jest w angielskim, ale jest ich już orientacyjnie kilkaset. Skoro zachwyca Cię akcent Amerykanów, warto znaleźć native’a z USA. Skoro Twoim marzeniem jest szkolenie brytyjskiego akcentu, znajdź native speakerów pochodzących z Wielkiej Brytanii.