Wzorniki reklamowe – dlaczego warto je zamówić?

wzornik

Za pomocą wzorników można bardzo łatwo prezentować klientom różne warianty swoich wyrobów. Dlaczego warto je kupić? Sprawdź najważniejsze zalety stosowania wzorników reklamowych oraz ich rodzaje!

Wzornik reklamowy – co to jest?

Wzornikami określa się rodzaj produktów, które pozwalają na prezentowanie próbek produktów, między innymi materiałów tekstylnych, ceramiki, kamienia, szkła, materiałów budowlanych, a nawet drewna.

Dzięki wzornikom klienci zainteresowani zakupem mogą bardzo łatwo sprawdzić dostępne warianty kolorów oraz faktur produktów, co znacznie pomaga w ich doborze. Dzięki temu wzorniki reklamowe doskonale zastępują zdjęcia, ponieważ pozwalają na rzeczywiste dotknięcie lub porównanie próbki materiału z innymi materiałami.

W jakich branżach używane są wzorniki?

Wzorniki reklamowe mają rozbudowane zastosowanie i mogą być one wykorzystane w wielu firmach, które podczas produkcji stosują różne materiały.

Bardzo często wzorniki reklamowe używane są przez producentów osłon okiennych, firmy budowlane i wykończeniowe. Również mogą być one używane przez sklepy, między innymi sprzedające płytki ceramiczne, podłogi czy farby.

Wobec tego wzorniki mogą być wykorzystane na różne sposoby, co powoduje, że świetnie sprawdzają się one podczas wykańczania domu lub mieszkania czy też podczas jego dekorowania.

Rodzaje wzorników reklamowych

Producenci wzorników reklamowych mogą zaprezentować swoim klientom ich różne rodzaje. Mogą być one dzięki temu dopasowane do konkretnych produktów, by ułatwić ich dobór.

Do dostępnych rodzajów wzorników reklamowych zaliczane są:

  • Wzorniki z wieszakami – bardzo często używane są do materiałów tekstylnych, pozwalają na łatwe powieszenie na wieszaku, materiały układane są w kaskadzie.

  • Wzorniki na kółku – poręczne, małe wzorniki reklamowe, które składają się z próbek materiałów umieszczonych na kółku.

  • Wzorniki w formie książek – pozwalają na zaprezentowanie materiałów w wygodnej formie książki, próbki umieszczane są wewnątrz.

  • Wzorniki w formie pudełek – mają postać pudełka, w którym znajdują się materiały, stosowane są często w przypadku wyrobów jak profile, listwy, podłogi, płytki ceramiczne, szkło.

  • Wzorniki z wyciąganymi kartami – podobne do wzorników w formie książek, ale mają wyciągane karty.

  • Wzorniki w formie segregatorów – składają się z poręcznego segregatora, z którego można również wypinać karty.

  • Wzorniki walizki – mają postać niewielkiej walizki z uchwytem, dlatego są bardzo proste w przenoszeniu.

Z ofertami firm wykonujących wzorniki reklamowe można zapoznać się na ich stronach internetowych.